خروج نقدینگی ها از بازار سرمایه ادامه دارد

خروج نقدینگی ها از بازار سرمایه ادامه دارد

ghazal vaseli
۲۷ آبان ۱۴۰۳

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۷۷۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد.

به گزارش نماد اقتصاد، زهرا عرب کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۰.۸۸ درصدی و افزایش ۱۹ هزار و ۳۶۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۱۱ هزار واحد قرار گرفت شاخص کل هم وزن هم با افزایش ۳ هزار و ۲۰۶ واحدی در سطح ۷۰۸ هزار و ۲۴۵ واحدی ایستاد و امروز بر اساس تابلو تقاضا‌ها بیشتر برای نماد‌های شاخص ساز بوده است.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: از عوامل موثر بر بازار باید به ورود نقدینگی و افزایش حجم معاملات همراه با خروج نقدینگی از صندوق‌های سهامی اشاره کرد در نهایت هم امروز ارزش کل معاملات به ۱۳ هزار و ۷۰۹ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات هم ۲۲ میلیارد برگه سهم ثبت شد.

او اظهار کرد: امروز ۷۷۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد در نهایت امروز صندوق‌های کالایی شاهد میزان ورود نقدینگی مثبت بودند در حالی که صندوق‌های سهامی خروج نقدینگی را ثبت کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها: بازار سرمایه
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=22467
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه