
زمان دور بعدی مذاکرات ایران و آمریکا اعلام شد
عارفه سلیمانی
۳ تیر ۱۴۰۵
وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با اشاره به گفتوگوهای میان ایران و آمریکا گفت که کمیته فنی مذاکرات هفته آینده به سوئیس بازخواهند گشت.
به گزارش نماد اقتصاد، وزیر خارجه آمریکا مارکو روبیو اعلام کرد که کمیته فنی در تاریخ ۲۹ ژوئن (پنج روز دیگر) برای ازسرگیری مذاکرات با ایران به سوئیس بازخواهد گشت.وزیر امور خارجه روبیو مدعی شد مذاکرات فنی ایالات متحده و ایران در سطح کارشناسی در حال انجام است و قرار است کمیته فنی در تاریخ ۳۰ام ژوئن دوباره تشکیل جلسه دهد.به گفته روبیو، گفتوگوهای فنی با ایران دربارهٔ تحریمها و مسئله هستهای است.
دور پیشین گفتوگوها در سوئیس با حضور هیئت عالیرتبه از ایران و آمریکا روز یکشنبه در بورگن اشتوک سوئیس برگزار شده بود. این گفتوگوها به دلیل اظهارات تهدیدآمیز رئیسجمهور آمریکا دونالد ترامپ تا مرز فروپاشی پیش رفت.مارکو روبیو نیز امروز بار دیگر تهدیدات توخالی خود را تکرار کرد و از وجود «گزینههای دیگر» در صورت عدم نتیجهگیری مذاکرات سخن گفت.
عارفه سلیمانی
مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=66810
لینک با موفقیت کپی شد!
اخبار مرتبط

توان دفاعی ایران غیرقابل مذاکره است/ تهران و اسلامآباد به دنبال تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
1 روز پیش

آغاز مذاکرات چهارجانبه ایران و آمریکا در سوئیس
3 روز پیش

آیا ترامپ و پزشکیان در ژنو دیدار میکنند؟
1 هفته پیش

فوری؛ محل امضای توافق ایران و آمریکا مشخص شد
1 هفته پیش

صندوقهای سرمایهگذاری بینالمللی تاسیس میشود
1 هفته پیش

پس از پاسخ موشکی ایران؛ ترامپ خواستار بازگشت فوری به میز مذاکره شد
2 هفته پیش
 copy.webp)
۰ دیدگاه