سامانه فیش حقوقی بازنشستگان به حالت عادی بازگشت

سامانه فیش حقوقی بازنشستگان به حالت عادی بازگشت

عارفه سلیمانی
۳ تیر ۱۴۰۵

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که بخش عمده اختلالات و مشکلات پیش‌آمده در سامانه مشاهده فیش‌های حقوقی بازنشستگان و مستمری‌ بگیران برطرف شده است.

به گزارش نماد اقتصاد، سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که بخش عمده اختلالات و مشکلات پیش‌آمده در سامانه مشاهده فیش‌های حقوقی بازنشستگان و مستمری‌ بگیران برطرف شده و امکان دریافت فیش حقوقی خردادماه فراهم است.

Author

عارفه سلیمانی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=66802
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه