در هفته آخر مرداد: سود بیش از ۲ میلیون سهامدار پرداخت شد

در هفته آخر مرداد: سود بیش از ۲ میلیون سهامدار پرداخت شد

طاهره اسماعیلی
۲۷ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش نماد اقتصاد، جزییات واریز سود سهامداران در هفته چهارم مرداد ماه سال جاری حاکی از آن است که ۲۶ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۱۵۰ سهامدار را که شامل ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز […]

به گزارش نماد اقتصاد، جزییات واریز سود سهامداران در هفته چهارم مرداد ماه سال جاری حاکی از آن است که ۲۶ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۱۵۰ سهامدار را که شامل ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

 واریز سود جاری ۲۰ شرکت

در هفته پایانی مرداد ماه امسال، ۲۰ شرکت سرمایه‌گذاری‌ ملت، توسعه ‌فناوری ‌اطلاعات ‌خوارزمی، سیمان‌ خزر، سایر اشخاص‌ بورس‌ اوراق ‌بهادار تهران، شیر پاستوریزه‌ پگاه‌ گلپایگان، سیمرغ‌، پتروشیمی ‌خراسان‌، پتروشیمی ‌شیراز، پالایش ‌نفت‌ تهران‌، بازرسی ‌مهندسی ‌و صنعتی ‌ایران، مدیریت ‌سرمایه‌گذاری ‌کوثر بهمن، سرمایه‌گذاری ‌صندوق ‌بازنشستگی‌ کشوری‌، بین‌المللی‌ ساروج ‌بوشهر، تجارت‌ الکترونیک‌ پارسیان، آهن ‌و فولاد ارفع‌، جنرال ‌مکانیک، بیمه‌ ایران‌ معین، پرداخت ‌الکترونیک‌ پاسارگاد، فرآورده‌های ‌نسوز آذر و زامیاد سود جاری ۲ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۵۰۲ سهامدار که شامل ۳ هزار و ۱۷۷ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان می‌شود را به حساب آنها در سامانه سجام واریز کردند.

واریز سود سنواتی ۶ شرکت

در این بازه زمانی، ۶ ناشر سرمایه‌گذاری ‌کشاورزی‌، مینو، پارس‌ الکتریک، سرمایه‌گذاری ‌توسعه ‌توکا، سرمایه‌گذاری‌ ساختمان‌ نوین و گروه‌ سرمایه‌گذاری ‌فولادی‌ معیار صنعت‌ پارس سود سنواتی و حق تقدم ۱۲۰ هزار و ۶۴۸ سهامدار که شامل ۲۳ میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

برچسب‌ها: بازار سرمایه
Author

طاهره اسماعیلی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=13649
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه