شارژ ۶۰۰ میلیارد تومانی  توسط صندوق توسعه ملی

شارژ ۶۰۰ میلیارد تومانی توسط صندوق توسعه ملی

طاهره اسماعیلی
۱۰ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش نماد اقتصاد، از صندوق توسعه ملی، «مهدی غضنفری» رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی درباره واریز منابع مالی به بازار سرمایه گفت: حمایت صندوق توسعه ملی از بازار سرمایه همچنان ادامه دارد. وی ادامه‌داد: در راستای حمایت از بازار سرمایه امروز مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال و شنبه هم مبلغ پنج‌هزار میلیارد ریال به حساب […]

به گزارش نماد اقتصاد، از صندوق توسعه ملی، «مهدی غضنفری» رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی درباره واریز منابع مالی به بازار سرمایه گفت: حمایت صندوق توسعه ملی از بازار سرمایه همچنان ادامه دارد.

وی ادامه‌داد: در راستای حمایت از بازار سرمایه امروز مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال و شنبه هم مبلغ پنج‌هزار میلیارد ریال به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز خواهد شد.

غضنفری تاکید کرد: هدف صندوق توسعه ملی از ورود به بازار سرمایه، علاوه بر حمایت از بازار، سرمایه‌گذاری است و ممکن است در آینده مبلغ بیشتری را نیز به این بازار واریز کنیم.

برپایه این گزارش، در سه سال اخیر بیش از ۱۴.۳ همت به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شده است و با این مبلغ واریزی جدید ۶۰۰ میلیارد تومانی، مجموع این عدد به حدود ۱۵ همت خواهد رسید.

Author

طاهره اسماعیلی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=12190
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه