
معاون وزیر صمت از تمدید بسته حمایتی خبر داد
به گزارش نماداقتصاد، ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، درباره اینکه بسته حمایتی دولت از صنایع (پس از جنگ ۱۲ روزه) در حال اجراست یا خیر اظهار کرد: بله؛ در حال حاضر این بسته در دست اجرا قرار دارد و بر اساس آن مجموعهای از سیاستها و اقدامات حمایتی در دستور […]
به گزارش نماداقتصاد، ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، درباره اینکه بسته حمایتی دولت از صنایع (پس از جنگ ۱۲ روزه) در حال اجراست یا خیر اظهار کرد: بله؛ در حال حاضر این بسته در دست اجرا قرار دارد و بر اساس آن مجموعهای از سیاستها و اقدامات حمایتی در دستور کار قرار گرفته که شامل محورهایی همچون تأمین انرژی، ارائه تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیل شرایط برای فعالان اقتصادی دارای چکهای برگشتی است؛ به گونهای که حسابهای بانکی آنها دچار محدودیت نشود.
وی افزود: از دیگر بخشهای مهم این طرح، تسهیل در امور گمرکی و فراهمسازی امکان ترخیص صددرصدی کالاها از گمرک است که نقش قابلتوجهی در تسریع فرآیندهای تولید و عرضه دارد.
شیخ درباره تمدید بسته نیز تأکید کرد: این مجموعه اقدامات فرصتهای مناسبی را برای فعالان صنعتی ایجاد کرده و با توجه به استقبال و نیاز موجود، به دنبال آن هستیم که مهلت اجرای آنها تمدید شود.
وی گفت: پیگیریهای لازم برای تمدید این بسته در دستور کار ما قرار دارد و این درخواست را از دولت مطرح خواهیم کرد.
عارفه سلیمانی
مشاهده دیگر مطالباخبار مرتبط

سقف بهینهسازی تعرفههای صمت بهروزرسانی شد

شرایط جدید تأیید سهمیه ارزی اعلام شد

رتبه جهانی ایران پس از جنگ ارتقا خواهد یافت/ قدردانی از پایمردی مردم و تلاش فعالان تولید

برنامههای وزارت صمت برای تولید و تنظیم بازار در جنگ رمضان

جزئیات حمایت وزارت صمت از واحدهای صنعتی آسیب دیده از جنگ

 copy.webp)
۰ دیدگاه