
عملیات اجرایی پروژه استحصال طلای سقز توسط ایریتک
با وجود بارش شدید باران و کاهش محسوس دما، عملیات اجرایی پروژه استحصال طلای سقز توسط شرکت بینالمللی مهندسی ایران (ایریتک) بدون وقفه ادامه دارد.
به گزارش نماد اقتصاد، تیمهای فنی و عملیاتی این پروژه با رعایت کامل نکات ایمنی و استفاده از تمهیدات ویژه برای کار در شرایط جوی نامساعد، تمامی فعالیتهای پیشبینیشده در برنامه روزانه کارگاه را به انجام میرسانند.
ازجمله این فعالیتها طی روزهای اخیر میتوان به ادامه عملیات قالببرداری دیواره کانال درین میانی در بخش «Grinding»، اجرای سنگ قرنیز و سنگکاری دیوار انباری در بخش «Fire Fighting»، آرماتوربندی فونداسیون تجهیزات در بخش «Boiler» و اجرای بکفیل بین چشمههای فونداسیون در بخش «Canteen» اشاره کرد.
همچنین در بخش «Thickener»، عملیات اجرا و نصب شفت اصلی، فیدول و نهایتا پل تیکنر با هماهنگی و همت تمامی نفرات اجرایی به اتمام رسید.
پروژه احداث کارخانه استحصال طلای سقز با هدف تولید طلا با خلوص ۹۹.۹ درصد در قالب قرارداد (EPC) در حال اجراست.
انتهای پیام//
محمدرضا طارمی
مشاهده دیگر مطالباخبار مرتبط

تست سرد تیکنر در پروژه سقز با موفقیت انجام شد

مدیرعامل ایریتک از بازوی اجرایی شرکت در صنایع ساخت ایکا بازدید کرد

بر ارتقای شاخصهای بهرهوری در ایریتک تاکید شد

چالشها و پایش پیشرفت پروژههای ایریتک بررسی شد

گام بلند ایریتک در پروژه کنسانترهسازی سنگآهن سنگان

 copy.webp)
۰ دیدگاه