عملیات اجرایی پروژه استحصال طلای سقز توسط ایریتک
علی‌رغم بارش شدید باران و برودت هوا ادامه یافت؛

عملیات اجرایی پروژه استحصال طلای سقز توسط ایریتک

محمدرضا طارمی
۲ اردیبهشت ۱۴۰۵

با وجود بارش شدید باران و کاهش محسوس دما، عملیات اجرایی پروژه استحصال طلای سقز توسط شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش نماد اقتصاد، تیم‌های فنی و عملیاتی این پروژه با رعایت کامل نکات ایمنی و استفاده از تمهیدات ویژه برای کار در شرایط جوی نامساعد، تمامی فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده در برنامه روزانه کارگاه را به انجام می‌رسانند.

ازجمله این فعالیت‌ها طی روزهای اخیر می‌توان به ادامه عملیات قالب‌برداری دیواره کانال درین میانی در بخش «Grinding»، اجرای سنگ قرنیز و سنگ‌کاری دیوار انباری در بخش «Fire Fighting»، آرماتوربندی فونداسیون تجهیزات در بخش «Boiler» و اجرای بکفیل بین چشمه‌های فونداسیون در بخش «Canteen» اشاره کرد.

همچنین در بخش «Thickener»، عملیات اجرا و نصب شفت اصلی، فیدول و نهایتا پل تیکنر با هماهنگی و همت تمامی نفرات اجرایی به اتمام رسید.

پروژه احداث کارخانه استحصال طلای سقز با هدف تولید طلا با خلوص ۹۹.۹ درصد در قالب قرارداد (EPC) در حال اجراست.

انتهای پیام//

Author

محمدرضا طارمی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=66130
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه