
پیام مدیرعامل ایریتک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
مدیرعامل شرکت بینالمللی مهندسی ایران (ایریتک) در پیام تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، از نقش حرفهای روابط عمومی در ساختن اعتماد و انعکاس تصویر واقعی تلاشهای سازمان قدردانی کرد.
به گزارش نماد اقتصاد، متن این پیام به شرح زیر است:
بسمهتعالی
همکاران ارجمند و تلاشگر حوزه روابط عمومی ایریتک
روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند برای قدردانی از نقش بیبدیل شماست؛ نقشآفرینانی که با تلاش حرفه ای، دقت، صبوری و نگاه مسئولانه، پل ارتباطی میان مجموعه و ذینفعان داخلی و بیرونی سازمان را برقرار میسازید.
اعتقاد دارم هنر روابط عمومی در ساختن اعتماد، روایت درست تلاشها، ایجاد همدلی و تقویت سرمایه اجتماعی سازمان است. در مجموعهای چون ایریتک که بر پایه تخصص، تعهد و پروژه های بزرگ ملی استوار است، این نقش از اهمیت دوچندانی برخوردار است.
شما با قلم، اندیشه، خلاقیت و حضور موثر خود، تصویر واقعی تلاشهای بیوقفه همکارانمان را به بهترین شکل منعکس میکنید و در کنار دیگر بخشهای سازمان، در مسیر اعتلای نام ایریتک گام برمیدارید.
اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این روز به شما عزیزان، از زحمات ارزشمندتان در همراهی با اهداف و برنامههای شرکت، بهویژه در شرایط پرچالش و حساس کنونی، صمیمانه قدردانی میکنم. بیتردید استمرار این رویکرد حرفهای و متعهدانه، نقش مهمی در تقویت همدلی سازمانی، ارتقای جایگاه ایریتک و پیشبرد موفقیتهای آینده خواهد داشت.
از خداوند متعال برای همه شما سلامتی، توفیق و موفقیت روزافزون آرزو دارم.
با احترام
احسان گودرزی
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت بینالمللی مهندسی ایران (ایریتک)
انتهای پیام//
محمدرضا طارمی
مشاهده دیگر مطالباخبار مرتبط

از انتشار خبر تا ایجاد اعتماد؛ مسیر پیشروی روابط عمومیها

مدیرعامل ایریتک از بازوی اجرایی شرکت در صنایع ساخت ایکا بازدید کرد

بر ارتقای شاخصهای بهرهوری در ایریتک تاکید شد

چالشها و پایش پیشرفت پروژههای ایریتک بررسی شد

ضرورت تدوین چارچوبی منسجم برای ارتقای عملکرد روابط عمومیها

 copy.webp)
۰ دیدگاه