
به دنبال افزایش حمایت بیمه دی از بیمارستانها هستیم
همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مدیرعامل شرکت بیمه دی و معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بررسی نحوه خدمترسانی و دغدغههای کادر درمان ، از برخی خانوادههای معظم شهدا و جانبازان بیمارستان ساسان و مصطفی خمینی بازدید کردند.
به گزارش نماد اقتصاد، هادی عبداللهی، مدیرعامل شرکت بیمه دی و عبدالرضا عباسپور، معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز پنجشنبه ۲۱ خرداد ماه به مناسبت ۲۵ ذالحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در آستانه سالروز جنگ ۱۲ روزه، با حضور در بیمارستانهای ساسان و شهید مصطفی خمینی از نزدیک با کادر درمان و بیماران گفتوگو و از جامعه ایثارگری و بازنشستگان کشوری عیادت کردند.
هادی عبداللهی انتخاب این دو بیمارستان برای حضور را به دلیل خدمترسانی مطلوب به خانوادههای معزز شهدا و جامعه سرافراز ایثارگری و تشکر از مدیران و کادر درمان بابت زحمات و از خودگذشتگی این دو مجموعه درمانی برای تلاش بدون توقف در دو جنگ، علیالخصوص جنگ رمضان اعلام کرد و گفت: شما از روز و ساعات نخست جنگ خدمات ویژهای انجام دادید؛ بهویژه برای ایثارگران. بنابراین به تک تک شما خداقوت عرض میکنم.
وی در ادامه در بازدید از بیمارستان ساسان، گفت: در سالروز جنگ ۱۲ روزه هستیم؛ همه دشمنان با تمام توان علیه کشورمان خباثت کردند و یکی از چالشهای به وجود آمده از این اقدامات ضد انسانی، مختل کردن زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی بود که خود اقدام ضدبشری است. با وجود این جنایت در کنار سایر جنایات، همکاران ما در بیمه دی تلاش کردند تا با حل معضلات پیشرو، شرمنده مراجع و بیماران در مسیر درمان و هزینههای آن نشویم .
مدیرعامل شرکت بیمه دی عنوان کرد: امروز ۲۵ ذیالحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان است. از این رو با هدف تبریک این روز به خانوادههای ایثار و شهادت و تکریم از بازنشستگان گرامی که محترم ، عزتمند و بزرگ جامعه ما هستند، برای عیادت خدمت رسیدیم تا ضمن عرض احترام از نزدیک در جریان خدمات درمانی این عزیزان قرار بگیریم.
خوشحالیم که مدیرعامل بیمه دی، فردی متخصص و مطلوب جامعه ایثاری است
علیرضا توکلی مهرجردی، رئیس بیمارستان ساسان در این بازدید بیان کرد: ۷۵ درصد بیماران ما ایثارگران هستند و ضریب اشعال تخت های بیمارستاتی ما بالای ۹۰ درصد است. ما در جنگ رمضان مرکز ویژه ایجاد کردیم که افتخار برای دولت و بنیاد شهید است. هر کسی که در جایی از کشور برای درمان بیماری و آسیب سخت امکان درمان نداشت، ما در این بخش ویژه مداوا را انجام و در درمانگاه و بخشهای عمومی نیز در ایام جنگ بیماران سرپایی را پذیرش دادیم.
وی خاطرنشان کرد: ما همه موفقیتها را در کنار کادر درمان حرفهای، دلسوز و متخصص، مدیون حمایتهای بنیاد شهید و شرکت بیمه دی هستیم و از نحوه رسیدگی به اسناد و پرداخت به موقع این شرکت تشکر میکنیم. امیدواریم سایر شرکتها نیز بتوانند مانند بیمه دی عمل کنند زیرا با این همکاری و تعامل توانستیم رضایت بالای ۸۵ درصدی از ایثارگران را به دست آوریم.
عبدالرضا عباسپور، معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در بازدید از بیمارستان ساسان، اظهار داشت: بیمارستان ساسان ، خاتم و شهید مصطفی خمینی، مراکز اصلی خدماتدهنده به جامعه ایثارگری هستند. مسئله درمان، یکی از وظایف مهم دولت و بنیاد در حوزه ایثارگران است که الحمدلله شرکت بیمه دی توانسته به خوبی عمل کند و رضایت مناسبی را در جامعه ایثارگران حاضل سازد.
وی مطرح کرد: بر همین اساس و با انجام تمام فرایندهای قانونی، این مسئولیت دوباره به شرکت بیمه دی سپرده شده است و هیئت مدیره و مدیران این شرکت حساسیت کار را میدانند. از طرفی، بنیاد و بیمه دی یک خانواده بوده و با همدلی دنبال ارائه خدمت به ایثارگران هستند.
بیمه دی ستون درمان جامعه ایثارگری است
جعفریان، رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی در بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی و معاون درمان بنیاد شهید از این بیمارستان، بیان کرد: اگر سایر شرکتهای بیمه در پرداخت خسارت، خدمات دهی به بیماران و پاسخگویی مانند شرکت بیمه دی بودند، روند درمان در کشور توسعه بیشتری مییافت .
وی در ادامه با اشاره به ظرفیتهای بیمارستان و نحوه خدمت به خانواده معظم ایثارگران، تصریح کرد: علاوه بر خدمت مستمر، همکاری متخصصان مجرب با بیمارستان افزایش پیدا کرده است و به دلیل قرارداد با سازمان تامین اجتماعی، این مرکز برای ایثارگران مطلوب بوده زبرا هیچگونه پرداختی نخواهند داشت .
جعفریان در ادامه خاطرنشان کرد: ما امکانات هتلینگ بیمارستان را بهبود دادیم و در حال توسعه زیرساختها و تجهیزات هستیم؛ حتی بنا داریم ساخت ساختمان جدید را با جذب سرمایه و حمایت دانشگاه دنبال کنیم.
هادی عبداللهی در بازدید از بیمارستان شهید مصطفی خمینی و نشست با رئیس و کادر درمان، بیان کرد: همواره تلاش کردیم با پرداخت به موقع تعهدات، اقتصاد درمان را تقویت کنیم تا جامعه بتواند خدمات درمانی مناسبی دریافت کند.
وی یادآور شد: بیمه شدگان ما بیش از ۸.۲ میلیون نفر هستند و در صورت ارتقای خدمات ارائهشده با وجود داشتن قرارداد با بیمه پایه، میتوان ظرفیتهای خالی این بیمارستان را نیز به چرخه درمان اضافه کرد. پس باید هم کمیت و هم کیفیت افزایش پیدا کند و بر این اساس ما در کنار شما هستیم تا بیمارستان شرایط سوددهی بهتر و اقتصادیتری یابد.
عبدالرضا عباسپور، معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان بیمارستان، بر همافزایی بیمه و مراکز درمانی و بنیاد تاکید کرد .
عیادت از خانوادههای معظم شهدا و جانبازان و برخی از بازنشستگان بستری در دو بیمارستان ساسان و شهید مصطفی خمینی، از دیگر برنامههای حضور در این دو بیمارستان بود.
انتهای پیام//
محمدرضا طارمی
مشاهده دیگر مطالباخبار مرتبط

انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه دی

ضرورت تمرکز بر ارتقای عملکرد و تقویت تعاملات اجتماعی

مدیرعامل بیمه دی از شعبه تخصصی بیمههای درمان بازدید کرد

خدمترسانی یک هزار و ۲۴۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

نشان افتخار جشنواره ملی بهرهوری برای «دیدار»

 copy.webp)
۰ دیدگاه