به دنبال افزایش حمایت بیمه دی از بیمارستان‌ها هستیم
همگام با رشد کیفیت خدمت به ایثارگران،

به دنبال افزایش حمایت بیمه دی از بیمارستان‌ها هستیم

محمدرضا طارمی
۲۵ خرداد ۱۴۰۵

هم‌زمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مدیرعامل شرکت بیمه دی و معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بررسی نحوه خدمت‌رسانی و دغدغه‌های کادر درمان ، از برخی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بیمارستان ساسان و مصطفی خمینی بازدید کردند.

به گزارش نماد اقتصاد، هادی عبداللهی، مدیرعامل شرکت بیمه دی و عبدالرضا عباسپور، معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز پنجشنبه ۲۱ خرداد ماه به مناسبت ۲۵ ذالحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در آستانه سالروز جنگ ۱۲ روزه، با حضور در بیمارستان‌های ساسان و شهید مصطفی خمینی از نزدیک با کادر درمان و بیماران گفت‌وگو و از جامعه ایثارگری و بازنشستگان کشوری عیادت کردند.

هادی عبداللهی انتخاب این دو بیمارستان برای حضور را به دلیل خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده‌های معزز شهدا و جامعه سرافراز ایثارگری و تشکر از مدیران و کادر درمان بابت زحمات و از خودگذشتگی این دو مجموعه درمانی برای تلاش بدون توقف در دو جنگ، علی‌الخصوص جنگ رمضان اعلام کرد و گفت: شما از روز و ساعات نخست جنگ خدمات ویژه‌ای انجام دادید؛ به‌ویژه برای ایثارگران. بنابراین به تک تک شما خداقوت عرض می‌کنم.

وی در ادامه در بازدید از بیمارستان ساسان، گفت: در سالروز جنگ ۱۲ روزه هستیم؛ همه دشمنان با تمام توان علیه کشورمان خباثت کردند و یکی از چالش‌های به وجود آمده از این اقدامات ضد انسانی، مختل کردن زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی بود که خود اقدام ضدبشری است. با وجود این جنایت در کنار سایر جنایات، همکاران ما در بیمه دی تلاش کردند تا با حل معضلات پیش‌رو، شرمنده مراجع و بیماران در مسیر درمان و هزینه‌های آن نشویم .

مدیرعامل شرکت بیمه دی عنوان کرد: امروز ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان است. از این رو با هدف تبریک این روز به خانواده‌های ایثار و شهادت و تکریم از بازنشستگان گرامی که محترم ، عزتمند و بزرگ جامعه ما هستند، برای عیادت خدمت رسیدیم تا ضمن عرض احترام از نزدیک در جریان خدمات درمانی این عزیزان قرار بگیریم.

خوشحالیم که مدیرعامل بیمه دی، فردی متخصص و مطلوب جامعه ایثاری است

علیرضا توکلی مهرجردی، رئیس بیمارستان ساسان در این بازدید بیان کرد: ۷۵ درصد بیماران ما ایثارگران هستند و ضریب اشعال تخت های بیمارستاتی ما بالای ۹۰ درصد است. ما در جنگ رمضان مرکز ویژه ایجاد کردیم که افتخار برای دولت و بنیاد شهید است. هر کسی که در جایی از کشور برای درمان بیماری و آسیب سخت امکان درمان نداشت، ما در این بخش ویژه مداوا را انجام و در درمانگاه و بخش‌های عمومی نیز در ایام جنگ بیماران سرپایی را پذیرش دادیم.

وی خاطرنشان کرد: ما همه موفقیت‌ها را در کنار کادر درمان حرفه‌ای، دلسوز و متخصص، مدیون حمایت‌های بنیاد شهید و شرکت بیمه دی هستیم و از نحوه رسیدگی به اسناد و پرداخت به موقع این شرکت تشکر می‌کنیم. امیدواریم سایر شرکت‌ها نیز بتوانند مانند بیمه دی عمل کنند زیرا با این همکاری و تعامل توانستیم رضایت بالای ۸۵ درصدی از ایثارگران را به دست آوریم.

عبدالرضا عباسپور، معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در بازدید از بیمارستان ساسان، اظهار داشت: بیمارستان ساسان ، خاتم و شهید مصطفی خمینی، مراکز اصلی خدمات‌دهنده به جامعه ایثارگری هستند. مسئله درمان، یکی از وظایف مهم دولت و بنیاد در حوزه ایثارگران است که الحمدلله شرکت بیمه دی توانسته به خوبی عمل کند و رضایت مناسبی را در جامعه ایثارگران حاضل سازد.

وی مطرح کرد: بر همین اساس و با انجام تمام فرایندهای قانونی، این مسئولیت دوباره به شرکت بیمه دی سپرده شده است و هیئت مدیره و مدیران این شرکت حساسیت کار را می‌دانند. از طرفی، بنیاد و بیمه دی یک خانواده بوده و با همدلی دنبال ارائه خدمت به ایثارگران هستند.

بیمه دی ستون درمان جامعه ایثارگری است

جعفریان، رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی در بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی و معاون درمان بنیاد شهید از این بیمارستان، بیان کرد: اگر سایر شرکت‌های بیمه در پرداخت خسارت، خدمات دهی به بیماران و پاسخ‌گویی مانند شرکت بیمه دی بودند، روند درمان در کشور توسعه بیشتری می‌یافت .

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بیمارستان و نحوه خدمت به خانواده معظم ایثارگران، تصریح کرد: علاوه بر خدمت مستمر، همکاری متخصصان مجرب با بیمارستان افزایش پیدا کرده است و به دلیل قرارداد با سازمان تامین اجتماعی، این مرکز برای ایثارگران مطلوب بوده زبرا هیچ‌گونه پرداختی نخواهند داشت .

جعفریان در ادامه خاطرنشان کرد: ما امکانات هتلینگ بیمارستان را بهبود دادیم و در حال توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات هستیم؛ حتی بنا داریم ساخت ساختمان جدید را با جذب سرمایه و حمایت دانشگاه دنبال کنیم.

هادی عبداللهی در بازدید از بیمارستان شهید مصطفی خمینی و نشست با رئیس و کادر درمان، بیان کرد: همواره تلاش کردیم با پرداخت به موقع تعهدات، اقتصاد درمان را تقویت کنیم تا جامعه بتواند خدمات درمانی مناسبی دریافت کند.

وی یادآور شد: بیمه شدگان ما بیش از ۸.۲ میلیون نفر هستند و در صورت ارتقای خدمات ارائه‌شده با وجود داشتن قرارداد با بیمه پایه، می‌توان ظرفیت‌های خالی این بیمارستان را نیز به چرخه درمان اضافه کرد. پس باید هم کمیت و هم کیفیت افزایش پیدا کند و بر این اساس ما در کنار شما هستیم تا بیمارستان شرایط سوددهی بهتر و اقتصادی‌تری یابد.

عبدالرضا عباسپور، معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان بیمارستان، بر هم‌افزایی بیمه و مراکز درمانی و بنیاد تاکید کرد .

عیادت از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و برخی از بازنشستگان بستری در دو بیمارستان ساسان و شهید مصطفی خمینی، از دیگر برنامه‌های حضور در این دو بیمارستان بود.

انتهای پیام//

Author

محمدرضا طارمی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=65539
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه