
ثبتنام خودروهای وارداتی ۱۴۰۵ آغاز شد
سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از امروز اول تیرماه بازگشایی شد.
به گزارش نماد اقتصاد، فرآیند جدید ثبتنام خودروهای وارداتی از امروز دوشنبه یکم تیرماه آغاز شده و تا پایان روز دوشنبه هشتم تیرماه ادامه خواهد داشت. بر اساس اطلاعیه منتشرشده در سامانه یکپارچه به نشانی salecars.ir، متقاضیان باید در بازه زمانی تعیینشده نسبت به وکالتی کردن حساب خود اقدام کنند.
متقاضیان لازم است یکی از حسابهای خود نزد بانکهای واجد شرایط را دقیقاً با عنوان «خودرو وارداتی» وکالتی کنند. در صورتی که حساب با عنوانی غیر از این عبارت وکالتی شود، امکان ثبتنام برای فرد وجود نخواهد داشت.
پس از انجام مراحل بانکی، سامانه یکپارچه به متقاضیان اجازه میدهد که پس از گذشت ۲۴ ساعت از زمان ثبت درخواست وکالتی شدن حساب، وارد سامانه شوند. همچنین طبق اعلام رسمی، انتخاب خودرو برای افرادی که این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارند، تا روز سهشنبه نهم تیرماه ۱۴۰۵ در سامانه salecars.ir امکانپذیر خواهد بود.
عارفه سلیمانی
مشاهده دیگر مطالباخبار مرتبط

نرخ پارک خودرو در تهران افزایش یافت

عوارض تبدیل پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد

حذف ۲ خودرو از لیست فروش ایرانخودرو/ مهلت ثبتنام تمدید شد

آیا خودروهای پلاک منطقه آزاد در کل تهران تردد میکنند؟

گرانی محصولات ایرانخودرو کلید خورد+ جزئیات

 copy.webp)
۰ دیدگاه