تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر : 7095

جزییات ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط ۷ میلیونی

جزییات ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط ۷ میلیونی
مشتریان بانک کارآفرین این امکان را دارند تا با افتتاح حساب و ایجاد میانگین تا دو برابر سپرده خود برای طرح تسهیلاتی «امیدآفرین» این مجموعه درخواست بدهند. سقف این وام تقریبا تا 200 میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش نماد اقتصاد، افرادی که در یکی از شعب بانک کارآفرین حساب قرض الحسنه داشته و به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی تمایل دارند، باید میانگین حساب سه ماهه داشته باشند. گذشته از داشتن میانگین حساب، سپرده گذاری به مبلغ حداقل ۲۵ میلیون تومان نیز ضروری است. افرادی که به دریافت وام امیدآفرین تمایل دارند باید ضامن رسمی به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات ۲۳ درصد اعلام شده و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر ۳۶ ماه است. این تسهیلات قابل انتقال به غیر نبوده و تنها شخص صاحب حساب امکان دریافت آن را دارد.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند با شرایط مذکور هستند باید حداقل توان پرداخت اقساط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومانی را داشته باشند. کل سود تسهیلات مذکور به ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۲۷۸ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان خواهد بود.

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که از هجدهم آذرماه سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک خصوصی از آغاز فعالیت خود تاکنون انواع خدمات اعم از شخصی، تجاری، شرکتی و سرمایه گذاری را به مشتریان خود ارائه داده است.

بانک کارآفرین طی سال‌های فعالیت خود توانسته افتخارات زیادی از جمله کسب استاندارد آموزشی بین المللی ایزو ۲۹۹۹۳، عنوان گزارش مقبول از حسابرس مستقل، نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی ۳۴ هزار سال ۱۴۰۰ و … را به دست آورد.

برچسب ها :