سهام عدالت آزاد می‌شود

سهام عدالت آزاد می‌شود

عارفه سلیمانی
۶ تیر ۱۴۰۵

وزیر امور اقتصادی و دارایی از بازگشایی و آزادسازی سهام عدالت پس از بیش از یک دهه توقف خبر داد و اعلام کرد با فراهم شدن مقدمات در شورای‌عالی بورس، احتمال دارد دارندگان این سهام از تابستان امسال شاهد آغاز فرآیند آزادسازی باشند.

به گزارش نماد اقتصاد، سیدعلی مدنی‌زاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به فراهم شدن مقدمات آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد این موضوع در دستور کار شورای‌عالی بورس قرار گرفته است. به گفته او، با توجه به آمادگی نسبی بازار سرمایه، امید می‌رود پس از بیش از یک دهه توقف، روند بازگشایی و آزادسازی سهام عدالت از تابستان امسال آغاز شود.

وی افزود: فرآیند آزادسازی سهام عدالت در ماه‌های گذشته در شورای‌عالی بورس به تصویب رسیده و بر اساس این مصوبه، سازمان بورس و اوراق بهادار مأمور شده است در زمان مناسب اجرای این طرح را آغاز کند.

مدنی‌زاده تأکید کرد در صورت فراهم بودن شرایط بازار، این اقدام می‌تواند گام مهمی برای فعال شدن دارایی میلیون‌ها سهامدار عدالت و افزایش تحرک در بازار سرمایه باشد.

اگر بخواهی، می‌توانم برای این خبر چند تیتر زرد و کلیکی مخصوص رسانه‌های اقتصادی هم بسازم که برای جذب مخاطب در سایت و تلگرام بهتر عمل می‌کنند.

Author

عارفه سلیمانی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=66983
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه