یادداشت مدیرعامل ایریتک به مناسبت هفته معدن و سالروز آزادسازی خرمشهر
خاک پاک و اراده پولادین؛

یادداشت مدیرعامل ایریتک به مناسبت هفته معدن و سالروز آزادسازی خرمشهر

محمدرضا طارمی
۳ خرداد ۱۴۰۵

مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) طی یادداشتی به مناسبت هفته معدن و تقارن آن با سالروز آزادسازی خرمشهر، بر اهمیت این دو مناسبت و تقارن مبارک آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش نماد اقتصاد، متن این یادداشت به شرح زیر است:

تقارن مبارک هفته معدن که شروع آن در روز یکم خرداد و روز معدن بود، با سالروز حماسه جاویدان فتح خرمشهر که به درستی روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است، پیامی عمیق و تامل‌برانگیز برای ما در حوزه صنعت و مهندسی به همراه دارد.

این تقارن به ما یادآوری می ‌کند که «خاک» این سرزمین، همواره مقدس است؛ چه آن زمان که رزمندگان غیور ما برای حفظ هر وجب از آن، حماسه «مقاومت، ایثار و پیروزی» را در خرمشهر آفریدند و چه امروز که ما در سنگر صنعت، وظیفه داریم ثروت‌های نهفته در دل این خاک را برای رفاه و سربلندی ملت ایران به ارزش‌افزوده و ثروت ملی تبدیل کنیم.

امروز در شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)، ما میراث‌دار همان روحیه حماسی هستیم. اگر دیروز آزادسازی خرمشهر نماد اراده ملی بود، امروز بومی‌سازی تکنولوژی‌های پیچیده معدنی، اجرای مگا‌پروژه‌های ملی و شکستن سد تحریم‌های ظالمانه «خرمشهرِ مهندسی» ماست.

بر این باوریم که توسعه بخش معدن و صنایع معدنی، کلید اصلی عبور از اقتصاد تک‌محصولی و رسیدن به آرمان‌های اقتصادی کشور است.

ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت هفته معدن و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، از تلاش‌های شبانه‌روزی تک‌تک شما همکاران و متخصصان عزیز که در کارگاه‌ها، معادن و دفاتر طراحی با روحیه جهادی در حال خدمت هستید، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

اطمینان دارم که با تکیه بر دانش بومی و توانمندی‌های منحصر‌به‌فرد ایریتک، همچنان شاهد فتح قله‌های جدیدی در صنعت و معدن کشور خواهیم بود و بر عهد خود با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر سازندگی و آبادانی، استوار خواهیم ماند.

انتهای پیام//

Author

محمدرضا طارمی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=66005
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه