
برخورد قاطع با ادارات پرمصرف پایتخت/ برق ۱۰ دستگاه اداری قطع شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از آغاز انتشار هفتگی فهرست ادارات پرمصرف پایتخت از ابتدای تیرماه خبر داد و اعلام کرد: در راستای حفظ پایداری شبکه، برق ۱۰ دستگاه اداری ملی و استانی در روز جاری قطع شده است.
به گزارش نماد اقتصاد، کامبیز ناظریان با اشاره به تلاشهای شبانهروزی نیروهای عملیاتی برای حفظ پایداری شبکه در ایام پیک مصرف، بر ضرورت انضباط اداری در مصرف انرژی تأکید کرد. کامبیز ناظریان اظهار داشت: با تکیه بر سامانههای هوشمند پایش و کنترل، عملکرد دستگاههای اجرایی بهصورت برخط رصد میشود و در راستای شفافسازی و مدیریت مصرف، از ابتدای تیرماه نام ادارات پرمصرف به صورت هفتگی اطلاعرسانی خواهد شد.
وی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ بهینهسازی و جلب مشارکت عمومی برای عبور موفق از تابستان عنوان کرد و افزود: تمامی مشترکان اداری، خانگی و تجاری که در ساعات اوج بار از مولدهای خودتأمین استفاده کنند، علاوه بر کمک به پایداری شبکه، از مزایای اقتصادی فروش انرژی تولیدی خود با قیمت مناسب بهرهمند خواهند شد.
ناظریان در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی امروز، یکشنبه ۲۴ خردادماه، از قطع برق ۱۰ دستگاه اداری ملی و استانی به دلیل بیتوجهی به الگوهای مصرف خبر داد. بدین ترتیب، با احتساب موارد جدید، شمار مشترکان اداری مشمول محدودیتهای برق از ابتدای اجرای این طرح به ۳۶۱ دستگاه رسیده است.
عارفه سلیمانی
مشاهده دیگر مطالباخبار مرتبط

۲۵۰۰ مگاوات انرژی تجدیدپذیر به شبکه سراسری پیوست

جزئیات مانور ملی سامان برای کاهش خاموشیها

انرژی خورشیدی گوی سبقت را از گاز در تولید برق ربود

فوری؛ قطعی برق تابستانه در راه است

وزارت نیرو بسته تشویقی تازهای برای مشترکان برق تدوین کرد

 copy.webp)
۰ دیدگاه