تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر : 7420

امیرشنوا در مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو مطرح کرد:

“نوچاد” اسم رمز یک پیوند بلندمدت با بخش معدن است

“نوچاد” اسم رمز یک پیوند بلندمدت با بخش معدن است
مراسم اختتامیه نخستین رویداد "چادرو" عصر امروز به همت شرکت معدنی‌وصنعتی چادرملو با حضور برخی از مقامات و اساتید دانشگاهی در ساان همایش‌های مجموعه چادرملو برگزار شد.

به گزارش نماد اقتصاد، در این مراسم مهندس موثقی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات‌عامل ایمیدرو، مهندس طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی‌وصنعتی چادرملو، دکتر امیرشنوا رئیس مرکز نوآوری چادرملو و دبیر رویداد چادرو، مدیران شرکت‌های صنعتی‌ومعدنی و شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور و مدیران و کارکنان شرکت چادرملو حضور داشتند؛ دکتر خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری نیز از طریق ویدیو کنفرانس مطالبی را مطرح کرد.
دکتر میرسینا امیرشنوا رئیس مرکز نوآوری چادرملو و دبیر رویداد چادرو در این مراسم با تاکید بر اینکه “مهندس طاهرزاده معمار نوچاد است”، گفت: مهندس طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی‌وصنعتی با ایجاد فضای باز و مهندسان باانگیزه؛ معمار “نوچاد” محسوب می‌شود.
امیرشنوا خاطرنشان کرد: نوچاد برند نوآوری چادرملو و مسیری برای آغاز تحولی بزرگ در اکوسیستم این مجموعه قلمداد می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر اعتماد مدیرعامل چادرملو نبود؛ این مرکز بعد از یکسال به این نقطه نمی‌رسید، گفت: نوچاد برند نوآوری چادرملو و مسیری برای آغاز تحولی بزرگ در اکوسیستم این مجموعه است.
امیرشنوا در ادامه گفت: طی یکسال گذشته ۳۵ تیم با مرکز نوچاد همکاری کردند. در همین راستا فراخوان دور بعدی رویداد هفته‌های آینده منتشر خواهد شد که امیدواریم همکاری فعال‌تر و پررنگ‌تری در دوره بعد داشته باشیم.

برچسب ها :