کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
به گزارش نماد اقتصاد، علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک، در نشست بررسی عملکرد معاونت حقوقی و وصول مطالبات، که با حضور معاون، روسای ادارات و کارکنان این معاونت برگزار شد، عملکرد مناسب بانک دی در وصول مطالبات غیرجاری را نشاندهنده پیادهسازی درست ساختارها در بخش حقوقی، تقویت بدنه کارشناسی و مدیریتی این حوزه و همت جهادی کارکنان در تحقق اهداف دانست.
سرپرست بانک دی در این نشست ضمن قدردانی از عملکرد همکاران معاونت حقوقی و وصول مطالبات گفت: حوزه حقوقی بانک یکی از فعالترین حوزهها در سال گذشته بود که نتیجه فعالیتهای همکاران این معاونت در شاخصهای عملیاتی بانک مشهود است.
قیطاسی ضمن قدردانی از حمایتهای همه جانبه قاضیزاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران و مدیران بنیاد شهید در سطوح مختلف، از بانک دی گفت: با حمایتهای این عزیزان و برنامهریزی و اهتمام جدی مدیران بانک، در سال گذشته علاوه بر رشد مناسب منابع در نظام بانکی، در واگذاری املاک مازاد، بهویژه املاک بزرگ مقیاس و تعیین تکلیف پروندههای حقوقی و وصول مطالبات غیرجاری عملکرد مناسبی رقم خورد.
سرپرست بانک دی در پایان تأکید کرد: در پیگیری و تعیین تکلیف پروندههای حقوقی باید از تمام ظرفیتهای موجود و پتانسیل رؤسای شعب و مشاوران حقوقی استفاده کرد.
در ابتدای این نشست اسماعیل عباسی، معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک، ضمن قدردانی از حمایتهای مدیریت ارشد بانک از اقدامات حوزه حقوقی به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت پرداخت و تصریح کرد: توجه ویژه مدیریت ارشد بانک به امور حقوقی و وصول مطالبات حاکی از اهمیت استراتژیک این حوزه در تحقق اهداف بانک است.
وی افزود: در دو سال گذشته با یک برنامه منسجم و مستمر در حوزههای مختلف معاونت حقوقی و وصول مطالبات و تلاش همکاران این حوزه شاهد رشد و بهبود مناسبی در وصول مطالبات، پیگیری پروندههای دعاوی و حقوقی، برگزاری مزایدهها و بهبود تصویر برند بانک نزد مراجع بالادستی بودیم.
در ادامه این نشست مدیر امور وصول مطالبات و املاک تملیکی و رؤسای ادارت ذیل معاونت حقوقی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.
همچنین مدیر امور بازرسی، طرح و برنامه، بینالملل و مدیرعامل شرکت دی ایرانیان نیز به بیان دیدگاههای خود درباره مسائل مختلف بانک پرداختند.