
اطلاعیه سخنگوی جایگاهداران سوخت به مردم
سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت کشور اعلام کرد با وجود اختلالات بانکی، احتمال موفقیت پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاهها پایین است و مردم تا اطلاع ثانوی بهتر است برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشند یا در صورت امکان از کارت به کارت استفاده کنند.
به گزارش نماد اقتصاد، رضانواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت کشور، با اشاره به اختلالات بانکی روزهای اخیر گفت: در این مدت، هم جایگاههایی که منابع مالی آنها در برخی بانکها از دسترس خارج شده بود با مشکل مواجه شدند و هم مردم در پرداخت بهای سوخت دچار دشواری شدند. با این حال، با همکاری شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی و صبوری مالکان و کارکنان جایگاهها، شرایط مدیریت شد.
وی افزود: از امروز شرایط دشوارتر شده است و مردم برای جلوگیری از بروز مشکل، لازم است تا اطلاع ثانوی با پول نقد به جایگاههای سوخت مراجعه کنند یا دستکم امکان کارت به کارت داشته باشند.
سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت کشور تأکید کرد: هرچند در برخی شرایط خاص، امکان انجام تراکنش با کارتهای بانکی و دستگاههای کارتخوان وجود دارد، اما احتمال موفقیت این پرداختها پایین است. به گفته او، همکاری مردم میتواند عبور از این شرایط را آسانتر کند.
رضانواز در پایان گفت: مسئولان شبکه بانکی در حال تلاش برای رفع مشکل هستند و اطلاعرسانیهای لازم نیز انجام شده و ادامه خواهد داشت.
عارفه سلیمانی
مشاهده دیگر مطالباخبار مرتبط

میانگین مصرف سوخت خودروهای داخلی بالاست

مجلس برای عبور از ناترازی سوخت نسخه پیچید

ارزش واردات سوخت کشور ۴۰۰ میلیون دلار کاهش یافت

نفسهای صنعت خودرو آمریکا به شمارش افتاد

طرح اتصال کارت سوخت به کارت بانکی به کجا رسید؟

 copy.webp)
۰ دیدگاه