
شبکه ریلی پس از جنگ رمضان به حالت عادی بازگشت
نایبرئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد آسیبهای واردشده به شبکه ریلی کشور در جریان جنگ رمضان برطرف شده و اکنون این بخش از حملونقل کشور بدون مشکل در حال فعالیت است.
به گزارش نماد اقتصاد، عباس صوفی، نایبرئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خسارتهای واردشده به زیرساختهای حملونقل در جریان جنگ رمضان گفت: آسیبهایی که در این مدت به شبکه ریلی کشور وارد شده بود، به طور کامل برطرف شده و در حال حاضر مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی افزود: علاوه بر شبکه ریلی، سایر زیرساختهای حملونقل که در جریان حملات دشمن آسیب دیده بودند نیز با توجه به اهمیت و ضرورت بهرهبرداری سریع، مورد بازسازی و ترمیم قرار گرفتهاند و اکنون در این حوزه نیز مشکل خاصی گزارش نشده است.
صوفی ادامه داد: تنها برخی از زیرساختهایی که خسارتهای جدیتری دیدهاند و امکان بازسازی کامل آنها در کوتاهمدت وجود نداشته، هنوز به طور کامل احیا نشدهاند، اما عملیات اجرایی برای اصلاح و بازسازی آنها در حال انجام است.
نایبرئیس کمیسیون عمران مجلس در پایان به وضعیت واحدهای مسکونی آسیبدیده نیز اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن در شهرستانها روند پرداخت اعتبارات مربوط به بازسازی این واحدها را آغاز کرده است.
عارفه سلیمانی
مشاهده دیگر مطالباخبار مرتبط

تخلیه و بارگیری در بنادر کشور بدون وقفه ادامه دارد

پزشکیان: توسعه حمل و نقل باید جامع و نظاممند باشد/ تلفات بالای این بخش قابل قبول نیست

افزایش ۶۰ درصدی نرخ عوارض آزادراههای کشور

بودجه مناسب برای نوسازی ناوگان حمل و نقل اختصاص یافت

 copy.webp)
۰ دیدگاه