علت واریز نشدن بخشی از حقوق بازنشستگان اعلام شد

علت واریز نشدن بخشی از حقوق بازنشستگان اعلام شد

عارفه سلیمانی
۳۱ خرداد ۱۴۰۵

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد پرداخت حقوق خردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران طبق برنامه در حال انجام است، اما به‌دلیل اختلالات اخیر در برخی بانک‌های عامل، ممکن است بخشی از واریزی‌ها تا صبح دوشنبه اول تیرماه به تأخیر بیفتد.

به گزارش نماد اقتصاد،   اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه پرداخت حقوق خردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد و تأکید کرد که بخش عمده این پرداخت‌ها انجام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، حقوق خردادماه از روز چهارشنبه ۲۷ خرداد آغاز شده و طبق زمان‌بندی مقرر قرار است تا پایان روز یک‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ تکمیل شود. با این حال، به دلیل اختلالات و محدودیت‌های اخیر در تعدادی از بانک‌های عامل، احتمال دارد بخشی از واریزی‌ها به صبح دوشنبه اول تیرماه موکول شود.

تأمین اجتماعی اعلام کرده است این تأخیر خارج از اختیارات این سازمان و ناشی از شرایط شبکه بانکی کشور است. در این اطلاعیه از بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواسته شده در صورت دریافت نکردن پیامک واریز تا صبح دوشنبه، موجودی حساب خود را بررسی کنند.

همچنین تأکید شده تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی درباره اخبار و موضوعات مربوط به سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی این سازمان است و مخاطبان باید اخبار را از وب‌سایت Tamin.ir و کانال‌ها و صفحات رسمی با شناسه Tamin_Media@ دنبال کنند.

Author

عارفه سلیمانی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=66478
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه