بر ارتقای شاخص‌های بهره‌وری در ایریتک تاکید شد
در نشست مدیران ارشد،

بر ارتقای شاخص‌های بهره‌وری در ایریتک تاکید شد

محمدرضا طارمی
۱۹ خرداد ۱۴۰۵

اولین نشست تخصصی برنامه‌ریزی راهبردی شرکت بین‌المللی مهندسی ایران با محوریت واحد مدیریت برنامه‌ریزی شرکت با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌ مدیره، معاونین و مدیران ارشد ایریتک برگزار شد.

به گزارش نماد اقتصاد، در این جلسه، فرآیندهای مربوط به ارتقای بهره‌وری و انطباق فعالیت‌های واحدها با اهداف کلان سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

احسان گودرزی، مدیرعامل شرکت ایریتک در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت هم‌گرایی تمامی بخش‌ها در تحقق برنامه‌های استراتژیک، اظهار داشت: به منظور پایش دقیق پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌ها، نظام ارزیابی عملکرد معاونت‌ها و مدیریت‌ها بر اساس شاخص‌های کلیدی (KPI) به صورت مستمر تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به لزوم استمرار این رویکرد مدیریتی، مقرر کرد که جلسات پایش استراتژی و ارزیابی عملکرد معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان با محوریت واحد مدیریت برنامه‌ریزی طبق برنامه زمانی مشخص برگزار شود.

در بخش دیگری از این نشست، برنامه‌ریزی جهت حضور موثر در «جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران» مورد توجه قرار گرفت.

در این راستا، بر لزوم مستندسازی دستاوردها و بهینه‌سازی فرآیندهای عملیاتی مطابق با استانداردهای این جایزه ملی تاکید شد تا توانمندی‌های مهندسی و مدیریتی شرکت در ارزیابی‌های پیش‌رو به نحو مطلوب منعکس شود.

انتهای پیام//

Author

محمدرضا طارمی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=65992
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه