بلیت قطار ۲۱ درصد گران شد

بلیت قطار ۲۱ درصد گران شد

عارفه سلیمانی
۱۶ خرداد ۱۴۰۵

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، از افزایش ۲۱ درصدی نرخ بلیت قطار در تمامی مسیرهای ریلی از روز یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش نماد اقتصاد، ابوالقاسم سعیدی، دبیر انجمن صنفی حمل‌ونقل ریلی، این افزایش را پاسخی به تورم حاکم بر این صنعت دانست.

وی با اشاره به اینکه انجمن به دنبال افزایش قیمت بیشتری برای پوشش هزینه‌ها بود، تأکید کرد که رشد هزینه‌های نیروی انسانی (بیش از ۵۰ درصد)، نوسانات ارزی و گرانیِ لوازم یدکی و مواد غذایی، چاره‌ای جز افزایش قیمت باقی نگذاشته است. آخرین بار در بهمن ۱۴۰۴ بود که نرخ بلیت قطار تغییر کرده بود و حالا پس از چند ماه، صنعت ریلی بار دیگر با تعدیل قیمت مواجه شده است.

Author

عارفه سلیمانی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=64384
لینک با موفقیت کپی شد!

اخبار مرتبط

۰ دیدگاه