استراتژی دقیق و ارتقای شاخصهای بازرگانی فولاد سنگان
با توجه به موفقیتهای پیدرپی شرکت فولاد سنگان از جمله پیشی گرفتن این شرکت در حوزه فروش محصول از برنامه پیشبینی شده، افزایش 54درصدی حمل محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته و نیز رکوردهای قابل توجه در حمل جادهای و نیز برنامههای شرکت برای تهیه ماشینآلات معدنی، هادی مومنی معاونت بازرگانی فولاد سنگان گفت: معاونت بازرگانی فولاد سنگان به ۳ واحد مجزا تقسیم میگردد که هر یک از این واحدها، ضمن بر عهده داشتن مسئولیتهای تخصصی، با چالشهایی نیز روبرو هستند که تلاش شده با استفاده از تجربیات و دانش موجود، در کنار ارتقای دانش فنی کارکنان، راهکارهای غلبه بر این مشکلات نیز شناسایی و استفاده گردد.