تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 8560

محصول بانکداری ویدیویی بانک پاسارگاد

محصول بانکداری ویدیویی بانک پاسارگاد
محصول «بانکداری ویدیویی» با هدف ارایه نسل جدید خدمات بانکی، فارغ از موقعیت فیزیکی مشتری با ایجاد یک بستر کامل برای ارتباط تصویری و صوتی بین بانکدار و مشتری، امکان ارایه خدمات بانکی و مالی را فراهم می‌سازد.

به گزارش نماد اقتصاد، این بانک به عنوان بانک پیشرو در ارایه خدمات نوین بانکی؛ در سال‌های گذشته محصولات متنوعی در حوزه بانکداری دیجیتال ارایه نموده است که از این بین می‌توان به سامانه بانکداری ویدئویی اشاره کرد.

محصول «بانکداری ویدیویی» با هدف ارایه نسل جدید خدمات بانکی، بیش از دو سال است که در شعبه دیجیتال (پاد) بانک پاسارگاد رونمایی شده است و فارغ از موقعیت فیزیکی مشتری با ایجاد یک بستر کامل برای ارتباط تصویری و صوتی بین بانکدار و مشتری، امکان ارایه خدمات بانکی و مالی را فراهم می‌سازد.

 در این محصول هویت مشتری هم زمان از طریق هوش مصنوعی و هوش انسانی احراز می‌گردد. با کمک بانکداری ویدیویی مشتری در هر نقطه جغرافیایی بدون حضور در شعبه، می‌تواند پس از ثبت درخواست، با بانکدار؛ ارتباط تصویری برقرار نموده و خدمت بانکی مورد نیاز را دریافت نماید.

در حال حاضر شعبه دیجیتال بانک روزانه پاسخگوی صدها تماس مشتریان ارجمند می‌باشد. رضایت‌مندی بالای مشتریان باعث شده که در آینده نزدیک خدمات متنوع‌تری (به‌خصوص خدماتی که الزام حضور در شعبه را دارد) روی این بستر ارایه شود. مشتریان در ساعات کاری از طریق منوی خدمات در برنامه کاربردی ویپاد، امکان دسترسی به این سامانه را دارند که به زودی این محدودیت زمانی نیز کاسته می‌شود.

خبر پیشنهادی:  ادریس سالاری به سمت مدیریت اداره کل روابط عمومی بانک صادرات منصوب شد

همچنین گفتنی است این محصول در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب جایزه جشنواره نوآوری برتر ایرانی در دانشگاه شریف گردید.

Files?id=9253

 

منبع خبر : روابط‌عمومی بانک پاسارگاد

برچسب ها :

ناموجود