استراتژی صادراتی غدیر نی‌ریز

به گزارش نماد اقتصاد، مصطفی‌پور در آیین رونمایی از استراتژی‌های صادراتی فولاد غدیر نی‌ریز در ۱۴۰۳در این‌باره افزود: در حوزه صادرات آهن اسفنجی با محدودیت‌های زیادی از جمله تامین نیاز داخلی، وضع عوارض سنگین صادراتی که توجیه پذیر بودن صادرات را از بین برده و دیگر مسائل پیش‌بینی نشده مواجه هستیم ولی با راه‌اندازی کارخانه فولاد یکی از استراتژی‌های قطعی ما صادرات بخشی از محصولات تولیدی است که البته در حال انجام کار کارشناسی و مارکتینگ آن هستیم.

مصطفی‌پور افزود: باید محصولات را از شکل روتین خارج کنیم تا پاسخگوی نیاز روز بازار بین‌المللی باشیم. برای توسعه صادرات ۱۴۰۳ برنامه راهبردی و استراتژی‌های عملیاتی داریم.