فولاد هرمزگان تندیس و جایزه مدیریت رویداد را دریافت کرد
به گزارش نماد اقتصاد، بیستمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران همراه با سومین جشنواره مردمداری با حضور خبرگان و فعالان این عرصه و نیز شرکتهای برتر حوزه روابط عمومی در سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد. در این رویداد، حسن بشیر دبیر این کنفرانس، مهدی باقریان عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی و جمعی دیگر از متخصصان حوزه روابط عمومی در خصوص موضوعات مرتبط با رویداد سخنرانی کردند.
هر ساله «جشنواره مردمداری ایران» همزمان با کنفرانس روابط عمومی برگزار میشود. این جشنواره مهمترین رویداد قدردانی از خدمات حرفهای کارگزاران روابط عمومی (استادان، مدیران، کارشناسان و…) در ایران است.
هدف جشنواره علاوه بر تشویق دریافتکنندگان جایزه و مدال، حامیان برنامه و شرکتکنندگان بخشهای مختلف رقابتی که در این برنامه ترویجی شرکت کرده یا سایر علاقهمندان به این حوزه مهم ارتباطی، میتوانند خود و کسبوکار خود را معرفی کنند.
از دیگر اهداف جشنواره مردمداری میتوان به ایجاد شرایط بهینه برای ارائه و معرفی کارهای خلاقانه و ایدههای ممتاز و متمایز، حمایت پایدار از متخصصان روابط عمومی، تعهد به یک فرایند عادلانه برای فرصتهایی جهت مشارکت معنادار، اولویت دادن به استانداردهای حرفهای، کیفیت و برتری و نیز اهدافی مانند آموزش، گفتمانسازی، حرفهایگرایی، تنوع، تبادل تجارب و تجلیل از برترینهای عرصه روابط عمومی اشاره کرد.
ازجمله جوایز جشنواره مردمداری جایزه مدیریت رویداد بود که در آن اقدامات و فعالیتهای نمایشگاهی، جشنوارهها، گردهماییهای علمی و آموزشی در قالب مدیریت رویداد از سوی جشنواره مورد توجه قرار گرفته ارزیابی میشود. برای این منظور، گزارش هر بخش به صورت جداگانه دریافت و مجموع امتیازات در قالب جایزه مدیریت رویدادها به برترینها اعطا خواهد شد. این جایزه هر سال به روابط عمومی سه سازمان برتر که در مجموع بالاترین امتیاز حوزههای نمایشگاه، جشنوارهها و گردهماییها را اخذ کردهاند، از سوی جشنواره اعطا میشود که روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به پاس برگزاری اصولی و تخصصی رویداد و اقدامات مرتبط مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس و جایزه مدیریت رویداد را دریافت کرد.