لیست ادارت پرمصرف برق منتشر شد

لیست ادارت پرمصرف برق منتشر شد

عارفه سلیمانی
۲۷ مرداد ۱۴۰۴

به گزارش نماداقتصاد، برق ۱۴ هزار و ۷۹۲ اداره پرمصرف در سراسر کشور به‌طور کامل قطع شده است. این اقدام در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از فشار بر شبکه سراسری برق در فصل گرما انجام گرفته است. طبق آمار منتشر شده، ۵۵ درصد ادارات پرمصرف قطع‌شده مربوط به بانک‌ها هستند. همچنین ۱۸ درصد به […]

به گزارش نماداقتصاد، برق ۱۴ هزار و ۷۹۲ اداره پرمصرف در سراسر کشور به‌طور کامل قطع شده است. این اقدام در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از فشار بر شبکه سراسری برق در فصل گرما انجام گرفته است.

طبق آمار منتشر شده، ۵۵ درصد ادارات پرمصرف قطع‌شده مربوط به بانک‌ها هستند. همچنین ۱۸ درصد به شهرداری‌ها، ۱۲ درصد به سایر دستگاه‌ها، ۸ درصد به مخابرات و ۷ درصد به فرمانداری‌ها اختصاص دارد.

مسئولان صنعت برق تأکید کرده‌اند که هدف از این اقدام، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و فراهم‌کردن شرایط پایدار برای تأمین برق مشترکان خانگی و صنایع است.

به گفته کارشناسان، مدیریت مصرف در ادارات دولتی و عمومی می‌تواند نقش مهمی در کاهش بار شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته داشته باشد.

برچسب‌ها: ادارت پرمصرف
Author

عارفه سلیمانی

مشاهده دیگر مطالب
لینک کوتاه مطلب:
https://namadeghtesad.ir/?p=44721
لینک با موفقیت کپی شد!

۰ دیدگاه