
لیست ادارت پرمصرف برق منتشر شد
به گزارش نماداقتصاد، برق ۱۴ هزار و ۷۹۲ اداره پرمصرف در سراسر کشور بهطور کامل قطع شده است. این اقدام در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از فشار بر شبکه سراسری برق در فصل گرما انجام گرفته است. طبق آمار منتشر شده، ۵۵ درصد ادارات پرمصرف قطعشده مربوط به بانکها هستند. همچنین ۱۸ درصد به […]
به گزارش نماداقتصاد، برق ۱۴ هزار و ۷۹۲ اداره پرمصرف در سراسر کشور بهطور کامل قطع شده است. این اقدام در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از فشار بر شبکه سراسری برق در فصل گرما انجام گرفته است.
طبق آمار منتشر شده، ۵۵ درصد ادارات پرمصرف قطعشده مربوط به بانکها هستند. همچنین ۱۸ درصد به شهرداریها، ۱۲ درصد به سایر دستگاهها، ۸ درصد به مخابرات و ۷ درصد به فرمانداریها اختصاص دارد.
مسئولان صنعت برق تأکید کردهاند که هدف از این اقدام، صرفهجویی در مصرف انرژی و فراهمکردن شرایط پایدار برای تأمین برق مشترکان خانگی و صنایع است.
به گفته کارشناسان، مدیریت مصرف در ادارات دولتی و عمومی میتواند نقش مهمی در کاهش بار شبکه و جلوگیری از خاموشیهای ناخواسته داشته باشد.
 copy.webp)
۰ دیدگاه