بیشتر فعالیت تپسی در مشهد/ تپسی شاپ یکی دیگر از اقدامات تپسی
تپسی دکتر در مراحل پایانی لانچ شدن است، کسب و کار آخر مربوط به تپسی گاراژ است این کسب و کار را هر کسی نمیتواند اجرا کند.
به گزارش نماد اقتصاد، مصطفی سید حسینی مدیرعامل تپسی در رابطه با سهم تپسی در شهر هایی که فعالیت می کند، گفت: سهم بازار تپسی در ۸ شهری که فعالیت میکند برابر با ۲۳ درصد بوده است و تپسی در مشهد بیش از ۳۰ درصد از بازار را در اختیار گرفته است.
سید حسینی ادامه داد: در خصوص دلیوری نیز ذیل نظر تپسی فعالیت میکند، ۳۰ درصد سهم بازار ارسال فوری مرسولات درون شهری داراست.
وی در خصوص سوپر اپلیکیشنهای تپسی عنوان کرد: برای تپسی فود شروع فعالیت تهران را ساعت هستیم و در سوپر اپلیکیشن قرار گرفته است. این شرکت از نام افود به تپسی فود تغییر نام داده است.
این مدیر عامل بیان کرد: تپسی شاپ نیز از دیگر اقدامات ۱۴۰۳ این شرکت استارتآپی است. فروشگاههای با کیفیت و برتر در این بخش اضافه خواهد شد؛ تپسی مارکت نیز با تمرکز بر سوپرمارکتهای برتر محلی فعالیت خواهد کرد.